Tuesday, June 28, 2011

Kem Motivasi Pej.Pendaftar

Excel Traning Broga , Lenggeng N.9
8.00 AM ( 24 Jun 2011 )
                 Bertolak dari UTM Johor Bharu tepat jam 8.45pg.Seramai 180 orang staf pej.pendaftar dari pelbagai jabatan mengikuti rombongan kem motivasi ini dengan menaiki 5 buah bas.

BPPO

3.30 PM

      Sessi Ceramah pertama di kendalikan oleh Dato Dr.Hj Fazilah Kamsah.First time aku bertentang mata melihat beliau beri ceramah kepada para peserta krusus.Ternyata para peserta krusus berpuas hati dengan ceramah yang di berikan kepada peserta krusus.

sebahagian peserta krusus motivasi

ketika penceramah bersama peserta

penceramah memberikan ceramah



9.00 P.M

           Ceramah sessi kedua dikendalikan Prof.Anum dari Excel Traning.Topik mengisahkan tentang semangat bekerjasama dalam setiap kumpulan.Ternyata ceramah yang diberikan amat berguna kepada peserta krusus dan sesebuah bahagian itu sendiri.
Penceramah bermesra dengan para peserta

Para peserta bersemangat jati diri

Penceramah memberikan ceramah
9.00 AM ( 25 Jun 2011 )

            Pagi sabtu yang hening pagi diteruskan dengan program aktiviti kumpulan dimana setiap kumpulan dihendaki membuat nama kumpulan,serokan semangat dan perlu dipersembahkan dalam masa 5 minit.

            
              Selesai sudah untuk aktiviti membina kumpulan,masa yang dinantikan telah pun tiba iaitu aktiviti jungle tacking bermula dari jam 9.00 pagi sehingga tengahari.Diatas gunung,kami diberi tugasan untuk memasak telur dan air di samping dapat menikmati keindahan alam semula jadi dan air terjun yang sejuk....banyak pengalaman manis ketika berada di atas pergunungan bgoga...heheheheh




     
3.30 PM
              
         Aktiviti petang sabtu adalah Excel Cellange dimana 8 halangan perlu disempurnakan oleh semua setiap kumpulan.Bermula dari halangan yang mudah dilaksanakan sehingga halangan yang susah di laksanakan.



           

No comments:

Post a Comment